Wednesday, April 10, 2024

 

SHORTS




    U informatičkom vremenu sasvim je normalno primenjivati nove načine komunikacija. Društvene mreže su postale naša realnost i hteli to ili ne, prilagođavamo se lagano. 

Dugo sam odolevao. Probao sam društvene mreže i shvatio koliko to vremena oduzima. Potrebno je kreirati a ne čitati. Naravno, da bi ste kreirali pored talenta potreban je i alat. I polako ste u kolu.

Tako reših da budem i kolovođa u svom kolu, kad se već mora.

U nadi da ćemo stići u umetničko doba, počeh sa kratkim klipovima koje od milošte zovu Shorts kao kratke pantalone. Tako se i osećam. Leto mi je stalno pa i na more idem zimi i leti a i između ako mi se hoće.

Dakle, ako želite da gledate moja razmišljanja može te me pratiti na You tube kanalu:

Force Vital - YouTube

https://www.youtube.com/@forcevital1641





No comments:

Post a Comment